Back on track

Åt frukost, ca en dl vaniljyoghurt med kanel i samt en havre-knäcke-sak. Tänkte ta en brödbit, franskbröbulle, men jag var stark. Det fick mig att bestämma mig - jag ska klara det här. Jag ÄR stark. 
Var ute och sprang 2,2 km, inte så mycket, men oj vad skönt det var. Och jag förbrännde ändå rätt mycket, vilket gör mig stolt, haha. Så nu ligger jag på -13, och mitt maximum-intag är 1000 nu under sommaren. Helst under 750, men bli det kritiskt så är 1000 verkligen max. Det känns bra. Jag klarar detta. 

Postat av: 39 kilo

re: jag hade velat stanna som typ 17åring, fast har priviligerna som en 20åring har ^^ det känns hemskt att man snart är 25 och borde fått i ordning på sitt liv..

2012-07-17 @ 13:15:22
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: