Plus en jävla massa

Vågen visar 53,3 och jag vill bara skjuta mig själv i huvudet. Hade varit så jävla mycket bättre. Eller åtminstone skrika. Men nej då, för nu sitter jag här hos mormor och morfar och ska vara snäll. Medan jag inombords dör lite hela tiden.


Postat av: Lollo

Hur lång är du?
Btw: Jag känner totalt igen det där med att man måste sitta och låtsas vara snäll när man har tankarna på något helt annat. Det är hemskt.

Svar: För kort, hah.
sistachansen.blogg.se

2012-07-18 @ 17:49:53
URL: http://changeinlife.blogg.se/?tmp=612741
Postat av: 39 kilo

Men du kan ju ta igen det sen, det vet du. Och det kanske är vattenvikt?

2012-07-20 @ 08:53:07
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se
Postat av: Anonym

Sluta ät en massa skit så löser det nog sig gmn.
Du som försatt dig i den situationen.

2012-07-24 @ 18:25:11
Postat av: Anonym

Men det hjälper om man äter ganska stadig frukost,typ rågbröd med ost och mjölk eller nåt,och sen bra mål med mat.Försök undvik skitmat ;)

2012-07-24 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: