Wie

In - 1 & 1/2 dl vaniljyoghurt med massa kanel på, samt ett plommon. Ut - simmat runt/varit i vattnet i nån timme, 17 grader. Tror och hoppas att jag ligger på minus. Fyfan vilken bra dag, i alla fall. Love it. Och min kära hungerkänsla är tillbaka. ❤


Postat av: Anonym

Du är fin <3

2012-07-28 @ 23:33:23
Postat av: Anonym

Okej, inget funkar om du äter hur lite som helst. Jag har också gjort det. Knappt ätit för att gå ner i vikt - ja, det funkade, men det är idiotiskt. Varför? Jo, man går ner i vikt hur snabbt som helst och sedan hår UPP i vikt hur lätt som helst. Du förstör din kost, du förbränner inget, kroppen lagrar fett. Ät LITE, var tredje/fjärde timme ungefär. Ett pyttelitet frukt eller grönsak räknas också! Men gör inte samma misstag som mig, snälla. Ät inte lite för att gå ner i vikt och sedan inse att det inte funkar längre, inse att du inte förbränner mer & inse att du nu går upp i vikt jättelätt... Jag åt cirka 400 kalorier på många månader, vilket är för lite. Nu när jag har börjar äta normalt blev min mage lite större... Jag är så ledsen, ska börja äta bra. Jag skickar dig en länk på massa tips på hur du ska äta så du förbränner. Och en till sak, om du låter dig själv vara för hungrig så bränner du dina MUSKLER, inte fett. Du tror verkligen att din kropp bränner fett då istället, men nejnej, den tar och bränner dina muskler och du blir ömtåligare or something like that. Det händer med mig och känns heeemskt. Gör inte samma misstag som mig, jag ber dig. Vet hur det känns. Men... Just don't do it. Ha tålamod och inte komplex över dig själv, träna, drick massor av vatten, ät frukt och grönsaker, lite kolhydrater (men du ska fortfarande äta kolhydrater! Dom får dig mätt), kanel och grapefrukt/grapefruktjuice (grapefrukt förbränner fett). Träna. As simple as that...
http://www.aftonbladet.se/halsa/traning/article10593002.ab

2012-07-28 @ 23:50:51
Postat av: Anonymen som skrev den långa texten där igen

Och en sak till. Jag har ätit mer kalorier än vad jag gjorde förut i typ två veckor nu och gick ner en kilo. Utan att motionera eller något. Jag bara åt mer. Och gick ner. För att jag åt för lite förut, precis som du. Så sluta med att äta lite. Nu. Ät normalt. Jag åt bröd, kött, grönsaker, frukt, inte mycket mjölk och ost, drack vatten och te. Sötsaker kan du äta två gånger i veckan utan problem. Börja äta bra så ser du att det funkar! Man har mer energi och mår bättre, sluta förstöra dig själv!

2012-08-11 @ 15:06:39
Postat av: Lisa

Du är duktig! Och så fin, har varit borta ett tag, men hoppas allt är bra med dig, puss på dig fina!
STYRKEKRAM

2012-08-21 @ 21:14:29
URL: http://www.bonesarebeauty.blogg.se
Postat av: E

Du är så duktig!

2012-08-26 @ 09:18:09
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: