Hetsa..

7 mackor. Orkar inte. Med. Mig. Själv. Splittrad. Glassplitter. ÖVerallt. Jag är bara försvunnen. Tusen bitar, som inte ens den bästa silvertejpen kan fixa.

Postat av: Lollo

Jag lovar att du kommer att klara dig. 7 mackor är mycket och jag skulle också haft ångest över det om jag ätit det. Men du kommer över det. Tänk bara på att ät inget som du skulle skämmas över att nämna i bloggen. Imorgon kommer en ny dag och kolla då tillbaka på detta inlägget så att du inte begår samma misstag då för då blir du påmind om hur det känns att ha den där ångesten. Och man vill inte ha den där känslan. Det är något man helst vill slippa för om man får välja. Så gör dig själv stolt. För det behöver du :)

2012-06-07 @ 19:26:55
Postat av: together in paris

I morgon är det en ny vecla. ♥

2012-06-10 @ 18:40:20
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: