Med vodka i kroppen, röklukt på fingrarna och ömmande fötter.

Har haft den roligaste dagen på länge. Med alla mina älskade skolkamrater osv . Tack för att ni finns, haha! Balen var underbar, med mycket skratt.

Men även en jävla massa mat. Dock lät jag inte min s.k ånget komma upp till ytan. Idag var en glad dag. Men nu känner jag för att lägga mig ner, spy och sedan fasta i en månad. Minst. För sommaren närmar sig. Och det är ingen förändring. Orkar inte.

Hur som helst - balen var så mysig. Även om det inte var en bal, utan mer en middag. Tre-rätters. Champange utan alkohol till det. Mycket kalorier, otroligt mycket, men jag har å andra sidan gått mycket. Efter middagen, gick hur som helst alla nior ut och bara.. va. Det var mysigt. Har pratat med folk jag inte pratat med på länge, skrattat, druckit, rökt och bara varit. Det var härligt. Dock värkte klackarna efter att ha stått/gått i runt 3½ timme, men det var det värt. Jag älskar alla nior på vår skola, hah. Speciellt en person. Men honom tänker jag inte ägna mer tid åt idag, då jag nästan hela kvällen koncentrerade mig i smyg på var han var. Stalker som jag är.

Såg även att jag fått en massa kommentarer, och jag ska svara på dem imorgon. Orkar inte nu, nyss hemkommen, ont i fötterna osv.. Nej, vi hörs imorgon. Puss på gumpen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: