Nystart.

Nu är det över, hela grundskolan. Det känns hemskt, men samtidigt.. härligt. Jag gillar det, men jag kommer sakna alla härliga personer, alla dessa personligheter jag fått möta genom åren. Jag kommer sakna alla elever, lärare, skratt, sorger och tja. Allt.
Samtidigt är det så skönt att komma därifrån. Börja om på nytt. Hela året har gått rätt dåligt, men nu är jag back on track - hade den bästa starten på ett sommarlov. Någonsin, trots mycket kalorier.
Fick två stipendier - det var alla man kunde få - och blev då 3500 (!!!!) kronor rikare. Dessutom fick vi pengar från klasskassan och blablabla. Sedan, när jag först vaknade imorse, låg ett iPhone-skal på min hylla. Vilket betyder.. iPHONE! Den är på väg, iih. Så taggad. Sedan var jag med fina vänner och åt sallad och lite kaka efter - svalde ångesten och log. Hade faktiskt kul, minus den delen av mig som ville gråta. Men ja, annars. På kvällen var de flesta niorna ute och krökade. Så mysigt, trots att vi gick runt typ hela stan. Nästan. Pratade mycket med killen jag gillar, woho! ♥
Mycket bättre start kan man inte ha, i alla fall inte jag. Imorgon har jag planerat lite, men kan visa er då. Håller på att somna atm, haha.. så, godnatt. Keep on fighting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: