Helvete

Längesen, ja.
Inte har det gått bra, därför har jag inte skrivit något heller. Idag har jag ätit massa, känner mig jävligt äckligt, ärligt.
Frukost - fil, müsli & en macka.
Lunch - massa vit pasta, kyckling.
Mellis - en kanelbulle & varm choklad med vispgrädde.

Inte konstigt att jag känner mig så fet, äcklig och uppsvullen. Det är fan äckligt. Ska ut och åka långfärdsskidor snart. Får bränna lite kalorier, men långt ifrån tillräckligt. Blä. Trodde jag skulle bli smal denna vecka, sportlovsveckan ju!, men inte då. Då ska mamma köpa hem en massa goda saker. Bara laga god mat. 'För att vi är på semester'.
Dö. Jag vill inte ha mat. Jag vill bara svälta. Hungerkänslan är så mycket lättare att ha än mättnadskänslan. Den är bara äcklig. Fyfan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: