Jag tror jag har en läsare

Och om du ser detta, du som kallar dig 'Le Fetto' - Jag fyller 16 i år. Och jag kollade in tumblr'n. Gillar't.

93 dagar till skolavslutningen.

Sweet sixteen.. som inte kommer bli så sweet. Om jag inte skärper mig. Slutar äta så jävla mycket onyttigt, så mycket tomma kalorier. Om jag bara. Om jag bara slutar. Äta onyttigt. Äta så mycket. Börjar äta nyttigt. Börjar motionera och träna mer, mer målmedvetet. Då. Då kommer jag få den kroppen jag vill ha. Men det är inte lätt, det är det verkligen inte. Det är det svåraste jag någonsin gjort.

Jag måste lyckas.  Annars kommer jag aldrig kunna leva med mig själv.

Jag måste lära mig att älska hungerkänslan. Jag måste göra den till min vän. Men jag har ju så svårt med nya vänner. Jag måste sluta vara så blyg. Börja vara mer med min nya vän. Börja älska den.

Jag hatar redan mättnadskänslan. En bit på vägen? Jo. Men jag kan inte låta bli att få den. På något konstigt sätt. Det går inte. Jag äter, äter, äter. Tills jag blir spyfärdig. Då slutar jag. Men jag spyr inte. Utan jag låter kroppen ta upp alla onyttiga saker. Alla tomma kalorier. Allt det jag inte vill ha.

Ett nytt år börjar inte vid nyår. Nej. Det börjar på ens födelsedag. För då vet man hur gammal man är, hur lång tid det tog. Det är då man verkligen får en nystart. Inte när det bara blir nytt år. Då glömmer man bara året. När man fyller år – då kan man glömma sitt liv.

Sexton. Då ska jag vara nöjd.


Postat av: W

SVAR; den har varit effektiv för mig, då jag har gått ner mycket i vikt. Närmare 9 kg. :) Jag rekommenderar den stark!

2012-03-12 @ 21:08:44
URL: http://proanalife.webblogg.se/
Postat av: Le fetto (Julia )

Ååh din blogg funkar inte i bloglovin så kunde inte se detta förens nu. Asså de hade varit as bra med men motivations kompis som typ hjälper en haha svars på mitt mail när du ser det :p

2012-03-13 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: