RaderaRaderaRadera

Raderar all historik på Ipaden, alltid. Skulle någon få nys om denna bloggen, åker jag väl in på psyket direkt. Kulkul.

Tanken var att jag skulle svälta idag, hungerstrejka för att jag bråkar med mamma, men det blev inte riktigt så..
1. Kanske blir det för mycket för kroppen - från att äta en massa fett & kalorier till ingenting - så jag blir fetare istället? Bestämde mig alltså för att bra börja äta betydligt mindre mat & göra massa sit-ups istället.
2. ..men det funkade inte riktigt.

Föll för frestelsen att ta en macka (vi hade ingen fil hemma), och då måste man ju förstås ta fler. Slutade med typ fyra mackor & ett ljust knäckebröd, bara till mellis. Fan.

Frukost - tre mackor.
Lunch - en knäckemacka (WASA havre)
Mellis - fyra mackor & en knäckemacka.
Middag - ca två deciliter vit pasta, massa sallad och ca en deciliter köttfärssås. Mamma har koll. Klagar om jag äter för lite.

Åt för kanske en timme sedan, är hungrig igen.. Inte bra. Måste sluta.
Har dock tränat lite. 50 sido-sit-ups, 25 för varje sida. Orkade inte mer. Gjorde 15 magövningar till sen. Nu - plugga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: