Tänkte.

Har jag skrivit ner här VARFÖR jag egentlien vill blli smalare? Tror inte det.
Hur som helst, så är den största delen inte att jag mår sjukt dåligt över mig själv, även om jag verkligen gör det. Den största delen till att jag valde att börja äta mindre, bli smalare är för att jag ska få tatuera mig i höst. Och det sitter så snyggare på en person som är smal. Och då blir mitt självförtroenden bättre, för jag tycker det är så galet snyggt med tatueringar.
Inte stora över hela ryggen kanske (eller, det är snyggt, men inte på mig), utan små. Texter, exempelvis, är jag fullkomligt galen i. Att ha i nacken, på foten, på skulderbladet eller på handleden.. Mmmmmm. Det är så snyggt. Love it! ♥
Och i grund och botten, är det därför jag vill bli smal. För att det kommer höja mitt självförtroende, självklart, men också för att man blir så mycket snyggare om man har en tatuering. Den liksom.. sitter snyggare.
Så ja. Nu vet ni (du?) varför i alla fall.
Eller om jag bara skrev det för mig själv. Skit samma. Om någon hittar hit och börjar klaga, så vet de iaf varför jag göre.

Postat av: Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Gå isåfall in på min blogg; www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör.

Jag var lite skeptisk mot det dära i början men nu efter lite mindre än en vecka så har jag tjänat ca 1500 kronor, och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt! :)

fråga gärna om någonting är oklart så försöker jag att förklara :)

2012-04-01 @ 16:06:48
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: