Frukost

Då jag inte äger en matvåg får jag gissa på ett ungefär vad min frukost - ett green smith-äpple - väger, och därmed hur mycket kalorier. 
Men enligt google var 185 det högsta ett mellanstort äpple med skal vägde, så jag chansar på det för att vara på den säkra sidan. Och enligt ShapeUp är det då 94 kcal. Plus en banan, som enligt ShapeUp innehåller 116 kcal. Sammanlagt har min frukost bestått av 210 kcal. Wehå, way tog go? 

Postat av: Marianna

210 kcal till frukost, bra! Jag är glad att du har börjat få i dig fler kalorier. Det sägs att man ska äta 2000 kalorier om dagen, men det låter mycket i mina öron för sen måste man också träna skiten ur sig, så runt 1000 är väl bra!

2012-09-14 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: